Прочитайте цю статтю і вже через декілька хвилин ви зрозумієте як підвищити ефективність вашої публікації в пошуковій видачі.

 


Рекомендації щодо заповнення полів при додаванні вашого запису

Детальний перелік рекомендацій заповнення по пунктам:

 1. Заголовок сайту чи статті (тег h1)

Поради по додаванню сайтуПерше на що слід звернути особливу увагу при додаванні сайту, статті і т.д. (надалі "запису") в цей каталог - заголовок вашого майбутнього запису. Ефективність довжини вашого заголовку залежить від ваших цілей. Якщо ваша ціль отримувати максимальні результати в пошукових системах, то оптимальна довжина не повинна перевищувати 600 пікселей - це приблизно 50-70 символів або 7-10 слів. Ні в якому разі не пишіть занадто короткі чи занадто довгі заголовки. Короткі не передадуть увесь сенс того про що ваша публікація. Занадто довгі назви будуть обрізатися пошуковими системами. Так, згідно з найвідомішими дослідженнями, оптимальна довжина заголовка title - 55 символів.

 Намагайтеся писати тільки унікальні заголовки які ніде не повторюються. Ставте дужки - вони суттєво збільшують CTR (рейтинг кліків або Клікабельність (англ. Click-through rate, CTR) - відношення числа кліків на оголошення до числа його показів. Вимірюється у відсотках). Цифри у вашому заголовку також збільшують CTR. Використовуйте спонукаючі слова з контекстної реклами: акції, доставка, скидки та ін. Кожне слово пишіть з великої літери.

ПАМ'ЯТАЙТЕ: чим оптимальніший ви напишете заголовок, тим вище буде позиція сайту у видачі. Це збільшить кількість переходів на ваш сайт та обов'язково забезпечить приплив трафіку.

Важливо, щоб заголовок відповідав тематиці сторінки та відображав її суть. Тег h1 повинен бути тільки один на сторінці.

 


 2. Короткий опис (ваш description)

 Це частина тексту що буде відображатися під заголовком в пошуковій системі. Рекомендований розмір description не повинен перевищувати 160 символів. Використовуйте цифри. Вони збільшують клікабельність заголовків. Використовуйте спонукальні слова, які зазвичай застосовуються в контекстній рекламі. Намагайтеся розбивати короткий опис на кілька простих та зрозумілих речень.

 Для того, щоб читачі могли легко знаходити ваш контент, description (короткий опис) повинен включати ключові слова та фрази з можливістю пошуку. Додайте декілька емоційних слів у ваш description.

ПАМ'ЯТАЙТЕ: При перегляді контенту більшість читачів зазвичай читають перші та останні три слова description.

 


 3. Підзаголовок (тег h2)

 Тег h2 формує заголовок другого рівня в HTML документі. Заголовок другого рівня виділяється жирним та більшим шрифтом на  відміну від абзацу. За допомогою тега h2 прийнято позначати текстово-графічний блок на сторінці і відображати ключовий зміст блоку.

 


 4. Розширений опис

 В розширеному описі пишіть як можна оригінальнішій текст який не повторюється на інших ресурсах. Включіть в розширений опис назву ваших основних товарів та послуг але не перенасичуйте текст ключовими словами та фразами. Ні в якому разі не повторюйте одні і ті ж ключові слова та фрази декілька разів.

 


 5. Ключові слова

 В полі ключові слова введіть декілька ключових слів чи фраз за якими ваш запис будуть знаходити в пошукових системах.

 


 6. Зображення / Логотип

 Добавте зображення або логотип вашої компанії. Дозволені розширення: webp. Або залиште поле пустим. Модератор добавить скріншот вашого сайту у потрібному форматі.


 

З повагою до кожного адміністрація сайту.